Nekad edde203 | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edde.9

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde/eddekingen

Vem var det som bannade dig? .vible

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-29 174110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ingen fearRP då. Det var såhär jag och några andra var vid gsfs hus och vi skulle kör tillbaks till santos där vi bor. Vi körde genom kokainsäljet och där uppmöter polisen oss, dem hoppar ut och riktar mot oss. En annan som satt i bilen käftar emot. Dem skjuter på däcken och på dörren för att vi inte hoppar ut men sedan. Ingen av oss hoppade ut för att vi inte kände att dem hade någon rätt att ta oss. Men efter 3-5 min efter chafsande så hoppar jag edde ut ur bilen och tar upp händerna. Dem säger ställl dig bakom bilen och jag gör de. Jag brukar göra mycket fearRP men nu så gjorde ja inte de för att ja kände att dem inte hade nån rätt till att stanna oss. Jag trodde ja hade klipp på de men när polisen kom igår för att vi skjöt så riktade han tazer på mig och ja hade glock men ja gjorde bra feaRP där. Men de var bara nu för att vi kände att dem inta hade nån rätt att ta oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid gsf och vi skulle åka till santos för att vi bor där och sen så tar vi vägen genom kokainsäljet och längst uppe stoppar polisen oss. Dem går ut och riktar vapen mot oss. Föraren pratar emot, polisen skjuter våra däck för att vi inte hoppar ut. Sen efter några minuter uhoppar jag och föraren ut ur bilen och tar upp hänerna. Dem griper oss och tar oss till polishuset och sen stannar dem vid porten och sen efter de blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en "rättaktig" ban men om man kollar på klippet så hoppar jag ut ganska snabbt och lyssnar på dem men innan de så gick jag inte ut. Men jag tyckte inte att jag behövde få alla indragna roller. Det hade ju räckt med krimrollen. Men jag fattar, drar ni krim rollen så drar ni alla roller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag får dubbla bans. Asså när jag blir bannad en gång så får jag 2 bans. Men jag har blivit bannad för meta gaming för att jag skrev i ooc under scenairo sen att jag tjuvkopplar en bil utanför ett parkeringshus. Sen ännu en felaktiv SVban "cp störd som kör på folk stod de".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha lyssnat på polisen och gjort lika bra fearRP som jag gjorde dagen innan. För då hade jag sluppit att på indragna roller och ban och alla hade varit glada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag eller alla ska ha bra fearRP och att när man riktar så ska man gå ut ur bilen men händerna uppe. Jag vet hur de känns man går ut ur bilen och skjuter direkt när folk riktar på han. Det hände mig igår Jag riktade på en grabb och mina kompisar som är medlemmar i santos satt i bilar bakom mig. Jag riktar på honom och han går ut och skjuter på mig men han hade ingen chans för att jag hade grabbar bakom mig men ja fick ner han själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka