Edde123453
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/avatars/fe/fef49e7fa7e1997310d705b2a6158ff8dc1cdfeb_full.jpg
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin stark
Vad är ditt discord namn? edde king of the fortnite #5508
Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2011
Berätta om din karaktär. Han är snäll .Hans bakgrund är att han har älskat bilar ändasen han var liten. Han är 26 år gammal. Han älskar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server. Många tuktiga på rpa. Det är alltid fålk inne.
Hur hittade du Unive? Frågade en kompis om bra servrar på svensk då sa han Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta ett bra jobb. Ha det kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett bra jobb. Ha roligt med andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det har jag inte har barat spelat på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin stark
Vad är ditt discord namn? edde king of the fortnite #5508
Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2011
Berätta om din karaktär. Han är snäll .Hans bakgrund är att han har älskat bilar ändasen han var liten. Han är 26 år gammal. Han älskar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server. Många tuktiga på rpa. Det är alltid fålk inne.
Hur hittade du Unive? Frågade en kompis om bra servrar på svensk då sa han Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta ett bra jobb. Ha det kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett bra jobb. Ha roligt med andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det har jag inte har barat spelat på unive