Accepterad edde1000 | Ansökan till Servervakt [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? quilo1

Vad är ditt Hex:ID 1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På lov/helger och sånt kan jag vara extra aktiv. Men på vanliga vardagar så går jag in runt 15-17 beror på om jag har träning eller saker med skola men det är dom vanliga annars, loggar runt 22:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger då d bara va missförstånd med grafik och sånt men har ny dator för längesedan och det var broblemet så nu är det helt lugnt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ok så det är en servervakt som har i uppgift att underlätta för helpers och mods och kanske kicka lalliga eller bara dom som vill förstöra, eller banna dom i 60 minuter och sen skicka in klippen på spelarna man kickat/bannat så dom kan bestämma om dom borde få längre straff eller inget straff alls helt enkelt. Men dom ska verkligen inte använda sina permissions utan anledning vi säger om någon bara är lite små kaxig då är det ju rakt av abuse men om någon bryter mot grundreglerna som unive har då så kan man såklart kicka eller eventuellt banna. sammanfattning (helpers kenske inte ser allt och då är det bra att ha servervakter som RPar samtidigt medans dom kan ta åtgärder om det är personer som inte kan bete sig ordentligt som d ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill inte ha några lallare inne på servern utan göra det som namnet står för just (servervakt) och det som är bra med servervakt är att man kan rpa samtidigt men ändå hålla koll på dem som inte sköter sig eller bara lallar. Och jag som är kriminell kan det vara extra bra att ha servervakt rollen så man kan vara vakt inom senarion och det kriminella livet så det inte sker några regel brott i det hela. Dessutom har jag nog ganska bra erfarenhet då jag har varit (helper)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Okej så en typ av abuse kan vara att jag går in på bil firman och sen ser jag ett flertal personer vid import katalogen och istället för att be dom snällt att akta sig så kickar jag dom för jag vill kolla i katalogen.

Om man är eller kommer bli servervakt har man ett ganska så stort ansvar och detta måste du verklig hålla och att man sköter dimma ansvaren som man har, och som jag skrev innan så kan en typ av korruption vara att man står och pratar med din vän och sen han kommer och dödat båda två: alltså (RDM) och nu som servervakt bär du ett stort ansvar för att lallaren ska sättas på återgäder och du tar du klipp och skickar in i bevis. Detta har säkert många som förslag men det kan också vara att man ja är i ett skottsenario helt enkelt och använder sig utav toggleid säger vi då blir det som att du kan se igenom väggar lite för du kan se han innan du ens kan se själva gubben och detta är jätteviktigt att man inte gör för du kan riskera indragen servervakt vilken sekund om hälst isåfall

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka