Nekad edde1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? 1edde1

Vem var det som bannade dig? Fliri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-07 200521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög i report. Men det var såhär att vi var i en paintballmatch och sen så närt tiden var slut då dödar en grabb i inne i paintballen och då kom jag ut död till paintballen. Då skriver jag report och får revv. Sedan kör vi en till kort match och då när vi är klara med den så står det massa yakuza grabbar utanför. Då börjar mina vänner och yakuza kaxa mot varandra och då drar så klar yakuza upp vapen och börjar skjuta mot dem för dem drar ju upp vapen för minsta. Sedan kommer jag med min feta kniv för försöker döda dem men det kom någon och skjöt mig. Sedan tar min kompis mig till paintballmenyn för att alla andra var där sedan så gick jag in i en match och så buggade jag genom marken, då skrev jag report och sedan bad han mig hoppa supp för att han specca scenariot och såg allt (som en bra staff) och sen gav jag han mitt id och då bannade han mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att vi var i en paintballmatch och sen så närt tiden var slut då dödar en grabb i inne i paintballen och då kom jag ut död till paintballen. Då skriver jag report och får revv. Sedan kör vi en till kort match och då när vi är klara med den så står det massa yakuza grabbar utanför. Då börjar mina vänner och yakuza kaxa mot varandra och då drar så klar yakuza upp vapen och börjar skjuta mot dem för dem drar ju upp vapen för minsta. Sedan kommer jag med min feta kniv för försöker döda dem men det kom någon och skjöt mig. Sedan tar min kompis mig till paintballmenyn för att alla andra var där sedan så gick jag in i en match och så buggade jag genom marken, då skrev jag report och sedan bad han mig hoppa supp för att han specca scenariot och såg allt och sen gav jag han mitt id och då bannade han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en "rättaktig" ban, men det här är första och sista gången som just detta händer. Jag lär av mina misstag, tex blev jag bannad för powergaming för att jag intye rpade ppå ds och det har aldrig hänt igen och shot on sight har aldrig hänt igen. Lall i annons har också hänt igen och min fearRP är mycket förbättrad när jag fick indragna roller för det+ ban. Så som sagt lär jag mig av mina misstag så och jag skulle bli unbannad nu så ska ni se att detta aldrig kommer hänta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev nyligen felaktigt blackad för att dem "trodde" att jag fuskade. Sen powergaming för att jag inte rpade på ds men just då var den regeln ny och jag visste inte. Sedan lall i annons som aldrig har hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara låtit bli att ljuga för man vet ju vad som händer i irl när man ljuger och så vet jag ju att jag vet ju att staffsen ser ALLT.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ljuga i report.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

!Du har redan gjort en BAN överklagan och blivit nekad? Kopierar förgående!

NEKAD.

Du låg död och hoppa in i paintboll matchen och sedan gjorde en report att du var buggad via paintboll och därav försökte få en revive.

Mvh Filiri HELPER

Tillbaka