Nekad edde.9 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde.9

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-16 205816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom det finns montage uppe på ett konto som jag inte har kvar. Jag kan visa att jag inte har kvar kontot. Man kan se att jag har osvarade kommentarar och sensaste videon var 4 månadersedan, jag har ett nytt konto som ja la upp ett unive montage och några valon montage. https://www.youtube.com/@edde99 häre nya kontot om du skulle vilja kolla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag fick indragen krim och sen la ja upp montage. Sedan blir jag bannad av shark för montage. Efter kanske 2-3 dagar tar jag ner montaget. Sedan cirka en vecka efter allt så skriver jag en överklagan. Men då var jag bannad av forsgren32 för p12 montage. Jag har kontakat honom och det visade sig att jag var bannad för mina gamla montage och min gamla konto. Montagen går inte att ta ner, jag kan bevisa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% en rättaktig ban men jag kan som sagt inte ta ner montagen så jagh vet inte vad jag ska göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans var meta och montages. Sen massa gamla bans som jag inte kommer ihåg. Meta var för jag skrev ingame saker i /m men ingen rpade på det ändå så jag fick unban. Och montagen kan jag inte komma åt eftersom mitt konto är tappat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kan inte göra något eftersom jag inte har tillgågn till kontot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka