Nekad edde.9 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde.9

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-16 205816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag la upp en larvigt unive montage. Men efter att ha varit bannad nu i kanske 2-3 månder så har jag tänk över mitt misstag. Jag fattar att jag gjorde fel och nästan förstod att jag skulle bli bannad när jag la upp montaget. Men nu fattar jag vilken misstag jag gjorde. Jag vill gärna testa på unive igen nu när jag faktist kan rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick indrgen krim och la upp montage. Jag vill gärna tbx till unive ochj det är däröf jag har tagit ner montaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var helt klart en rättvis ban, det stod klart i enlighet med era standarder. Att spela på er server innebär att man förbinder sig att följa era riktlinjer och normer. Under den perioden jag spenderade på er server insåg jag dock att jag inte tog RP på allvar. Tidigare hade jag befunnit mig på servrar där RP-kulturen inte var lika seriös, som till exempel Valon eller Centic, där fokus ofta låg på stridsscener och våldsamheter. Det var en miljö där man kunde enkelt ta någons liv utan några konsekvenser. Med den erfarenheten i bagaget klev jag in på Unive med en dålig attityd och bristfällig RP-kvalitet.

Men nu, efter att ha spenderat tid på Vation, har jag verkligen fördjupat mig i RP-kulturen och lyckats höja min RP-nivå betydligt. Jag känner mig redo att återvända till Unive med en nyinställd attityd och en starkare förståelse för vad bra RP faktist är.

Jag fattar att jag gjort fel, jag ber ha en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans var meta och montages. Sen massa gamla bans som jag inte kommer ihåg. Meta var för jag skrev ingame saker i /m men ingen rpade på det ändå så jag fick unban. Och montagen kan jag inte komma åt eftersom mitt konto är tappat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt genom mitt val.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lägga upp montaget för det leder bara till att jag sitter här en kväll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka