Accepterad Edd12e | Ban Överklagan [ Maxkillerbree ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edd12e

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126547630/

Ditt Hex-ID: steam:110000145840cae

Vad är din discord tagg? .edd12e

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och vet att staffen valde att banna mig för att jag skrev in en annan server i bion vilket var fel men jag tror att han inte accepterar att folk skriver in annan server i bion. Han vill nog även lära mig något utan bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört cirka 1-2 år på unive och var väldigt trött på själva FiveM. Jag valde att testa en mindre server och valde då att skriva in i bion för att få roller vilket var det enda och sista misstag jag gjort. Men efter några minuter när jag hade den servern i bion så blev jag bannad från discord servern och fick ett meddelande av Staffen att jag var permanent bannad från både discorden och FiveM Servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en solklar ban det var helt mitt fel och jag tar åt mig att det var ett stort misstag. Jag accepterar även bannan och har lärt mig en läxa och de ska aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad från unive förr om de inte vart mitt bror någon gång men jag har aldrig varit bannad mer än nu när jag blev bannad från discorden och själva FiveM Servern. Detta var mitt första och enda misstag som har skett här på unive! Kommer aldrig ske igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag verkligen! Jag hade som sagt tröttnat på Fivem generellt och ville då testa denna servern. Och jag hade kunnat ta en paus och inte bytt server. Eller så hade jag kunnat skriva till en staff att ta bort mina roller och lämna på ett bättra sätt men det var som sagt ett misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Aldrig ha en annan server i bio eller vara delaktig på en annan server!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka