Accepterad Edd12e | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edd12e

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126547630/

Ditt Hex-ID: steam:110000145840cae

Vad är din discord tagg? edde.11k

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Namnlös2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag har tyvärr ingen blekast aning då jag tydligen blivit bannad för doxing under Juli 27 vilket låter helt konstigt för jag var iväg i Spanien under den tiden så var inte knappt inne på discord under den tiden. Och har aldrig doxxat eller vad de kallas för jag vet inte ens hur man gör? Jag skulle mest bara vilja veta vad som gjort att jag blivit bannad för att doxxat någon när jag var på semester utomlands när detta inträffades (när jag blev bannad) Och under tiden jag är utomlands så spenderar jag aldrig tid på discord eller liknande då försöker jag bara njuta av solen! Så vart detta kommer ifrån har jag ingen blekaste aning och jag tycker ni borde ser över detta först!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är svårt och säga med tanke på att jag var i Spanien på semester under den tiden jag blivit anklagad för att dpxxat någon som jag inte gjort och vet inte ens själv hur man gör. Iallafall senaste ban överklagan jag gjorde så blev jag nekad för doxxing vilket gav mig en tankeställare. För jag kom typ precis hem från Spanien så hur skulle jag då kunna doxxa någon?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag var i spanien på semester när detta inträffades så de är jätte svårt att de kan ha varit mitt fel? Så den är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de har jag ör bannad nu för två saker men ena är felaktig så jag måste reda ut denna grejen först då jag vet inte ens vart den kommer ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var i spanien och när jag kom hem var jag bannad för de så nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt då den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Jag vill bara att detta ska lösa sig för jag var i spanien under den tiden och vill bara säkerställa allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka