Accepterad ebbot | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Ebbot.

Vad är ditt discord namn? Ebbotski

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Kristisum och är 25 år gammal. Han är en vanlig och laglydig man som försöker leva sitt liv utan bråk. Ulf har några stora intressen. Han drömmer om att bli polis, ha roligt i stan och träffa nya människor. Ulf har haft en trygg barndom med många bra vänner och snälla grannar. Hans pappa var polis, och Ulf vill gärna följa i hans fotspår. Han ser upp till sin pappa och vill bli precis som honom. Ulf är en vänlig och omtänksam person som strävar efter att vara en bra människa. Även om Ulf har några vänner omkring sig, skulle han gärna vilja få fler. Han har stora drömmar för framtiden. Ett av hans mål är att bli polis och skaffa ett eget hem där han kan bo. Under sin barndom hade han inte allt han ville ha, som en cykel till exempel. Men nu när han bor i stan, planerar han att bli en av de mest framgångsrika personerna där. Ulf har några speciella intressen som han verkligen gillar. Han tycker mycket om Coca Cola, chips och andra snacks.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I servern ska jag bidra med unika och roliga minnen med personerna i servern. Annan sak som jag ska bidra med är respekt för mina med spelare och säga till när någon beter sig illa eller när någon bryter karaktär. När jag rollspelar så håller jag mig så realistisk som möjligt för att inte förstöra rollspelet för någon annan runt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du medvetet spelar för att vinna och planerar inte att förlorar och att du kan inte hantera en förlust.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och villkor som servern hade och svarade alla rätta. En regel som servern har är ingen Vdm som betyder att man ska bara inte köra in i folk utan att rp det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan bidra väldigt mycket inom unives rp. För det första så har jag ändå helt okej rp. Jag har rpat gamsla mycket under dem senaste veckorna och såklart innan jag tog en paus från fivem. jag har spelat på unive förut och jag var sjukvårdare och har varit en polis en gång. Jag bytte jobb ganska ofta eftersom jag ville hjälpa mycket med servern och serverns rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men tack ändå.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka