Nekad kungkortet911_68496 | Medlem ansökning | Fredriksson

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungkortet911_68496

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? bokaj11213

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Berghdal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålamodig, positiv, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är som ett rikemansbarn och växt upp med pengar. Har har inte mycket pengar på kontot men där av äger båtar och en bil. Ulf fick inte ta över sin fars företag och istället måste hitta ett nytt sätt att tjäna stålar. Men Ulf har ingen ide. Ulfs framtidsplaner är att låna ut sina fordon till andra personer och genom de tjäna pengar. Ulf ska försöka hålla en hög profil i unive och bli känd genom hela staden. Han ska skaffa kontakter över hela staden och kunna va vänn med alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka bidra med ett unikt spelsätt, Jag ska bidra med god rp. Jag ska påminna folk när dem gör fel. Helt enkelt kunna göra nytta till servern så alla följer spelreglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara skall spela för att vinna utan också för att ha kul. Liksom att jag inte bara gör ett scenario t.e.x. skjutning bara för att vinna det utan man ska gö så båda partners får roligt inne i servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag råka köra på någon i full fart när mitt spela lagga som mest, jag har tagit med mig att spela som man gjort i verkliga livet istället för åka full fart

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = random death match och de är om jag dödar nån utan anledning. Vdm = vehicle death match och det är att jag kör på nån så hen dör.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto.
Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka