Antagen ebbot | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot

Ditt discordnamn: Leviticus Corwall

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja vara staff för att jag gillar att hjälpa andra och skapa en bra atmosfär för alla. Jag är bra på att hålla lugnet när det är stressigt och kan läsa av situationer och människor. Det är så att jag känner att jag skulle vara en bra staff eftersom jag har en stark vilja att hjälpa andra och bidra till en positiv och inkluderande miljö. Jag tycker om se till att alla känner sig välkommen och där alla känner sig bekväm och trygga. Jag har alltid haft en förmåga att förstå och lyssna på människor, vilket jag tror är en viktig egenskap för att kunna ge rätt stöd och vägledning till folk som behöver hjälp.

Jag är också en person som vill gärna ta ansvar och ser till att allt i Unive fungerar bra. Jag gillar att vara en del av ett team och känner att mitt engagemang. Jag är lugn och eftertänksam, och jag kan att hantera stressiga situationer, vilket gör att jag kan ge trygghet till dem runt omkring mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har lagt märke till att staff har blivit mer inaktiva på senaste tiden, vilket gör det svårare att hantera problem snabbt och påverkar spelupplevelsen för många. Jag förstår att det kan vara svårt att vara aktiv hela tiden, men det känns som att mer närvaro från administratörerna skulle vara bra för servern.

Jag vill gärna hjälpa till om det behövs. Om det finns möjlighet att bidra som en del av staff teamet eller hjälpa till på något sätt, skulle jag vilja gärna göra det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle hantera problemet av inaktivitet med att se över att arbetsbelastningen och att ingen staff får för mycket ansvar, genom att fördela uppgifter bättre eller be om hjälp när det behövs, så att vi inte riskerar att någon blir överarbetad och mindre aktiv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Se till att du alltid är tydlig och respektfull i din kommunikation med både spelare och andra staff. Undvik onödigt skvaller och förmedla information på rätt sätt. Följ alltid serverns regler och policyer när du utför ditt arbete. Som staff bör du vara en förebild för andra spelare. Agera på ett sätt som speglar de regler och värderingar som servern har. Detta inkluderar att följa reglerna och behandla alla med respekt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle balansera min roll som staff genom att vara aktiv inom mina karaktärer och delta i serverns RP och samtidigt som jag upprätthåller ett professionellt och respektfullt insikt när jag utför mina arbetsuppgifter som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ungefär spelat unive i 5 månader inklusive inte medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka