Nekad Eazy69 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eazy69

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Ban-referens
radgab — FiveM, Permanent
Anledning: hejdå
Visa på portalen →

Ban-referens
DC-26cd75 — Discord, Permanent
Anledning: fusk
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag åkte bil med några kompisar och vi blev förföljda ganska fort när vi kom upp till sandy, sen hoppa de i bilen som förföljde oss ut och börja skjuta mot våra däck. Vi åkte och bytte bil och sedan så åkte vi tillbaka där vi blev skjutna innan, då ser vi de köra förbi så då hoppar jag ut och skjuter de eftersom att de krockade in i en pelare och stod stilla.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att jag sköt utan krim, det sitter jag gärna av tiden för men jag sitter helst inte av en permanent ban för något som jag inte har gjort.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag står inte bakom den typen av beteende att skjuta utan krim. Varje part behöver göra rätt för sig och ta ansvar och reglerna säger att man ska köpa krim klart och tydligt så självklart skulle jag gjort de.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag känner att jag är väldigt kluven mellan vad som faktiskt hände och vad som hände, jag fick aldrig snacka med Hedgehog som banna mig om scenariot och fick aldrig reda på vad som fick honom att banna mig för fusk. Jag vet vilken typ av rp som jag står bakom och jag vill fortsätta bidra till servern som jag gjort sedan multistaden 2020. Jag vill även tillägga att jag har haft för mycket saker som roller, bilar och andra grejer för att jag skulle riskera att fuska. Jag kan inget om dedär men jag kan gissa att majoriteten av era fuskare som ni bannar korrekt, inte lägger pengar på servern för att dom vet vad som komma skall. Vill avsluta med att säga att jag uppskattar att ni läser detta, och ger mig en ärlig chans för det fick jag inte av Hedgehog.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Ligger inne i lumpen just nu och därav att jag knappt spelar så ser jag inte 1990kr vara värt. Förstår inte riktigt vilka risker ni ser med att ta in mig på servern, vi alla har blivit bannade innan men har som sagt spelat sen 2020 och jag vet vad rp är och vilken typ av rp ni söker. Så tack men nej tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka