Nekad easy33 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

easy33

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio messelt

Vad är ditt discord namn? miovino

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marre amara

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer heta Marre Amara och han växte upp i en förort till Göteborg, där hans barndom hade och ekonomiska svårigheter, Hans familj var inte jätte fattiga, men de hade inte mycket att röra sig med. Trots detta, var hans hem präglat av kärlek och en känsla av gemenskap, hans pappa arbetade som en lastbilschaufför, och han var ganska strikt men endå rättvis ibland. Marre har alltid haft en stark känsla för rättvisa, och från en ung ålder såg han orättvisor omkring sig som han ville förändra. När Marre var 16 år så såg han ett gängbråk i sitt område som slutade upp med att en oskyldig person blev allvarligt skadad, händelsen såg så djup ut i hans ögon och då beslutade Marre sig att han skulle göra något åt det här som händer i samhället. Marre valde att bli polis eftersom han ville vara en person som stod upp och hjälpte dem oskyldiga och svaga för att skapa ett tryggare samhälle. Han är omtänksam men också beslutsam och inte rädd för att ta itu med svåra situationer, hans drivkraft kommer från en ön

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp då jag kommer ta rpn seriöst då jag kommer följa alla regler som denna server har.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om någon dödar mig i ett sicenario ska jag inte hoppa support bara för att vina ett sienario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktist inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch), COPBAIT, FEARRP, VDM (Vehicle Deathmatch), COMBAT LOGGING och POWERGAMING.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka