Accepterad easy33 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

easy33

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio messelt

Vad är ditt discord namn? miovino

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marre amara

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer heta marre amara som är född år 2000 han är upp växt i örebro där han och hans familj bodde fattigt så marre kom på en dag att han ville göra sin mamma glad genom att försöka betala maten och räkningarna så han frågade en gammal vän som hållde på med kriminella saker om han kunde börja jobba åt hononm och han svarade ja så marre började sälja saker på ett snapchat konto som han hade gjort till en början gick det jätte bra och han började få in mycke pengar men en dag när han skulle gå och ge producterna till en kille så var det några civila poliser som hade span på han då när dom hade gjort klart förhandlingen kom poliserna upp till hononm och dog han där han gick på fähör då han erkännde till brott och åkte in i 3år efter dessa år hade gått kom han ut och ville börja om från början.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra samt social rp då jag kommer att följa alla unives regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om någon dödar mig i ett sicenario ska jag inte hoppa support bara för att vina ett sienario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktist inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch), COPBAIT, FEARRP, VDM (Vehicle Deathmatch), COMBAT LOGGING och POWERGAMING.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka