Nekad eagrinder01BOSS | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eagrinder01BOSS

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eagrinder#2271

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Bob Dirkos är en 18-årig kille som har glädje och positivitet vart han än går. Han har ett äkta leende, och hans vänliga intryck gör honom omtyckt för alla han möter. Bob är född och uppvuxen i en liten stad och har alltid varit passionerad för hockey. Från en ung ålder har han snörat på sig skridskorna och gått på isen, hittat glädje och spänning i den snabba, tävlingssporten.

Bob är känd för sin upplyftande energi och förmåga att föra människor samman. Hans kärlek till hockey sträcker sig utöver att bara spela spelet. Han tycker också om att titta på professionella matcher och han ägnar ofta tid åt att diskutera strategier och spelare med sina vänner och familj. Trots sin lättsamma natur är Bob starkt dedikerad till att förbättra sina färdigheter på isen, och han arbetar hårt för att bli en bättre spelare.

På fritiden kan Bob ofta hittas på den lokala isbanan, finslipa sina hockey kunskaper eller heja på sina favoritlag. Hans positiva syn och kärlek till hockey gör honom till en älskad medlem av samhället, och han är alltid redo att stödja och uppmuntra andra både på och utanför isen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan erbjuda konstruktiva idéer, spännande berättelser och en känsla av samhörighet. Jag kan skapa intressanta scenarion som kan göra RP upplevelsen för alla deltagare roligare. Dessutom kan jag hjälpa till med att moderera och underhålla en positiv och respektfull atmosfär där alla känner sig välkomna..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man är villig att agera och fatta beslut som främjar den andra partens framgång eller berättelseutveckling. Det handlar om att ha en öppen inställning och vara beredd att släppa taget om att alltid "vinna" eller få sin vilja igenom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått dessa regler och kommer följa dom. Ett exempel är rdm som kallas random death match, vilket menas med att man dödar något utan något giltigt scenario. VDM är Vehicle Deathmatch det menas med att man dödar någon utan något scenario med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ungefär 1 års av erfarenheter inom andra servrar och jag kan utföra en professionel rp och göra det roligt både för mig själv och andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka