Nekad e_040. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? EOL009

Vem var det som bannade dig? me11e.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-03 122923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför han valde att banna mig eftersom samt sett klipp på det. Han valde att banna mig för att enligt honom skulle jag gå fram och ta upp en död kropp när redan polisen var på plats samt att när polisen sa till mig ungefärligt tre gånger att sticka därifrån vilket jag gjorde i slutänden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag inte tänkte stort och tänkte utanför boxen då polisen sa till mig första gången att sticka därifrån. Jag ser även då en död kropp och undrade vem det var så därför hoppade kag ut första gången och skulle se vem det var hade inte alls någon tanke att ta upp kroppen överhuvudtaget. Men iallafall så hoppade jag ut från bilen och det sog ut att det var ganska obvios att det såg ut som att jag ville ta upp döda kroppen. Polisen riktar därför igen och säger att jag ska hoppa in i bilen igen och medans jag gör det ville ena av hans kollega gripa mig samt när det skedde en olyckshändelse så råkade andra kollegan gripa andra kollegan. Därför gjorde jag ett val och sticka därifrån och inte komma tillbaka mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var en rätt ban men jag ville verkligen inte att det skulle hända sådan sak. Jag tänkte inte ens polisen och jag blev. Hur det var en rätt ban var genom att polisen riktade första gången och bad mig dra vilket jag gjorde men det som var dumt av mig var att jag kom tillbaka till brottsplatsen igen. Jag gick första gången då till brottsplatsen innan en polis var där pga av att hörde ungefärligt 10 skott samt eftersom att vi har krig mot folk tänkte jag gå och kika vad som hände. Men iallafall var det bara dumt av mig att jag gick tillbaka igen när polisen redan sagt till mig att gå iväg en gång på ett snällt sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för korruption en gång inom polismyndigheten men igentligen gjorde jag inte det men de valde att sätta sådant beslut på mig. Någon annan gång har varit när jag första gången var krim på Unive då jag råkade slåss för mycket med en grabb inne på sjukan som hettsade upp mig men nu är det inget problem med det. Jag har också blivit bannad för C-logg två gånger första gången var det en felaktig ban på fel person förstår inte hur men iallafall andra gången var att jag hade dött i ett scenario och efter 20 min kommer polisen ner i havet och räddar upp mig och jag skriver i OOC att jag behövde dra och att jag inte kunde göra något åt saken. Jag skrev detta eftersom att jag hade skola samt ett engelska prov vilket jag inte kunde undvika och komma försent till. Det jag lärde mig av den andra C-loggen var att man aldrig ska spela eller rättaresagt inte RPA under skoltid eller när du vet att du kommer att behöva göra någonting om någon timme kanske IRL.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att inte gått fram till polisen andra gången vilket var dumt. Man kan tro att jag ville ta upp kroppen hade själv trott så om jag var staff men om jag verkligen ville göra det vekligen inte hoppat in i bilen igen och kört iväg samt att det var en annan bil som tog upp den döda kroppen. Från och med nu vet jag eller det jag kunde ha gjort annorlunda hade varit att jag aldrig ska gå till en brottsplats där poliser är ens. Jag ska inte heller ens försöka kommunicera med de om dem inte säger något. Det jag även hade kunat göra annorlunda hade varit att när polisen säger till mig att dra en gång från en brottsplats ska jag göra det och lyssna och inte komma tillbaka igen. Det jag också hade kunnat göra annorlunda är att tänka utanför boxen och tänka amen aha vad kommer detta leda till om jag står och åker fram och sen tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut till 100% lärt mig av min Ban och kommer att alltid så länge jag spelar i Unive kommer jag att alltid att ha denna bannen i bakhuvudet så att inte samma sak upprepas eller sker igen. Det jag också har lärt mig att man inte ska vara kaxig mot polisen och kanske till exemepl hetsa emot dem och lyssna på dem när dem säger att du ska dra därifrån en gång så ska man dra därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår dig till 100%.

Senast ändrad:
Jag kan inte ändra mitt namn på forumet pga av att jag måste vänta i 3 veckor för jag ändrade typ för en vecka sedan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka