Nekad r4a77 | Beslut Överklagan[Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

r4a77

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Ditt discord namn: r4a77

Ditt Hex-ID: steam:1100001693bcfee

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krimroll

Vem/vilka tog beslutet? alec

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att beslutet togs eftersom att jag gjorde fel.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är inte felaktigt men jag tycker endast att jag förösker en andra chans för att jag var en exemplarisk spelare och om man kollade ur mitt perspektiv så hade jag blackscreen och jag vet inte om det var dsync men på min skärm så kollade kostapeln inte på mig samt kan jag ha fel för jag hade blackscreen men det är därför jag anser att jag tycker jag förtjänar en till chans och min krimroll tillbaka jag märker att jag har gjort fel och jag hoppas bara att ni kan ge mig en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/n4clCKS6HVGjJfuT1?invite=cr-MSw0eXEsNDk0Mzk0ODcy polisen pittade även min bil flertals gånger för att dem ska vinna senariot men de klippte bort det från klippet samt är klippet inte 30sek långt och polisen rpade att de kunde se mitt vapen ur min vindruta och det var därför de började jakten från början

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka