Accepterad E34 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34

Vem var det som bannade dig? Maricc

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-15 145254.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Maricc valde att banna mig eftersom jag finishade en spelare som polis..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, som sagt, det var så att personen jag ‘finishade’ de’ tidigare hade kidnappat en av våra kollegor. Vi hade varit inblandade i ett scenario som pågick i ungefär en timme, där vi både tappade och återfick kontakt med bilen samtidigt som vår kollega rapporterade samtliga detaljer via radion. Målet var att lokalisera och rädda honom. Efter en timme och tolv minuter fick vi syn på gärningsmännen. De var på väg mot Paleto och svängde in på en bensinstation, där vi beslutade att ingripa och försöka lösa situationen. Två av mina kollegor hanterade den ena personen, medan jag och en annan kollega tog oss an den andra. Jag valde att skjuta mot benen för att få ner hotet och agera utifrån våldstrappan samt våra lagliga befogenheter vid tillfället. Dock visade det sig att personen redan hade väldigt lågt hälsotillstånd, eller så hade någon annan hunnit träffa honom innan. Efter att jag skjutit 1–2 skott mot benen reste han sig upp utan att rollspela effekten av detta och agerade som om han inte blivit träffad. I adrenalinruschen och med tanke på situationens allvar tolkade jag hans rörelse som att han antingen drog fram ett vapen eller förberedde sig att agera hotfullt. Därför sköt jag ytterligare mot benen, vilket tyvärr ledde till att personen avled. Det var aldrig min avsikt att ‘finisha’ honom, men på grund av hans låga hälsotillstånd resulterade det ändå i att han blev medvetslös.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga det är felaktigt men lite väll lång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. T.ex kör 80kmh i staden pwg och suntförnuft och sådana grejer men saker jag verkligen förståt och inte gjort om och det kan men se för jag har 0 bans dom senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade haft mer information och haft möjlighet att analysera situationen mer noggrant, kanske jag skulle ha kunnat fatta ett annat beslut för att hantera situationen på ett sätt som inte ledde till så allvarliga konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja det har jag verkligen gjort att det inte är acceptabelt att finisha och kommer inte hända från mitt håll igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka