Accepterad E34 | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34

Vem var det som bannade dig? mrcrab_07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-13 010829.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att denna staff tyckte jag rpat inte på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes det var såhär jag fick larm om biljakt så då så åker jag snabbt för att byta om till polisstatioen så korckar jag in i en lila bil som gör så att jag voltar och crashar men vad denna staff gör är att han kommer till mig efter 16 sekunder där jag har jag har rpat på skador och allt sådant men mic min varit lite kaos och så hörde man det inte säkert och har bevis på att det är sant då flera staff sett att min mic är kaos som crozz och mer och så senare bannar han mig förstår han men att komma efter 16 sekunder och inte ens ta staff samtal och fråga är lite för mycket rycker jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej ser från hans perspektiv att jag bara krockar och är tyst men dock kommer han efter 16 sekunder där jag har gjort de fast min mic är knas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Enstacka saker som jag verkligen ångrar stort stort och förstår och accepterar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att fixat till min mic och sådant mer vet jag faktiskt inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja
att det är viktgt att rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka