Nekad builderbob | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

builderbob

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: Builderbob0145

Ditt Hex-ID: steam:110000156889b5f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Servervakt, 2 krim varningar och en 10 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? Raxy och fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom att raxy trodde att jag använda mig utav discord i ett scenario där polisen var efter mig. Detta klassas som att bryta mot regeln "Metagaming" Men kan också vara "Powergaming" för att man vill vinna sitt scenario på bästa sätt möjligt. Men som jag sa är beslutet helt fel. Jag har inte pratat med någon i discord. På beviset som är bifogat längre ner kan man klart o tydligt inte säga att jag metar. Hur tar du detta beslut om min mic inte ens är igång på medal. Du hör inte min röst så du har inga klara bevis mot att jag faktiskt har brutit mot reglerna och använt mig utav information utanför min karaktär. Den rösten man hör är min kompis röst. Sammanfattningen under hela texten: Jag var i bilen med två andra kompisar. En pratade med mobilen i spelet. Medans jag och den andra pratar med varandra. Min mic är inte igång på medal så man hör inte min röst nån gång över hela scenariot. Hur kan då ni betyga att jag metar om man inte ens hör min röst. Jag pratar med dom i spelet vilket ni kan se om ni kollar längst ner till höger på mitt röstläge. När det är tjockare vitt betyder det att jag pratar. När jag håller in knappen pratar jag men man hör inte mig på klippet då som sagt har jag inte min mic igång på medal. Detta är absolut inget som tyder på meta. Man kan höra 2 röster i bilen. Båda dom är mina kompisar. Jag är den tredje men rösten hör man ej då som sagt micen är avstängd på medal. Detta betyder inte att jag metar. Om man hör en liten röst i bakgrunden kan det vara att min kompis pratade i telefon men hans ljud går igenom och man hör telefonsamtalet väldigt tyst och lite igenom hans mic. Jag har ej begått något misstag i detta scenariot och anser därför att beslutet är falskt. __ (Denna beslut överklagan är för min skull och säger ingeting emot ni staffs. Jag fattar att ni gör era jobb. Jag menar inget illa till er staffs för som sagt gör ny erat jobb.)

Hur är beslutet felaktigt? Jo hur är beslut felaktigt? Det svarade jag på innan men jag sammanfattar de nu. Det är felaktigt då min mic ej är igång på medal och man hör aldrig min röst. De rösterna man hör är mina 2 kompisar. En av kompisarna pratar i telefon (in game) och där hör man ljudet på telefon in i hans mic så de kommer ut igen. Vilket vill säga att man hör hans privata telefon samtal ut igenom hans mic tyst men hörbart. Man kan se klart och tydligt att jag pratar in game genom att kolla längs ner till vänster på skärmen. Fattar ej hur ett beslut om att jag pratar i discord kan vara om man inte ens hör mig eller någon annan prata igenom discord. Snälla läs detta noga och fatta situtationen från min sida. Han som prata i mobil var inte jag! min röst hör man inte

Jag kan komma supp så kan du höra min röst, så kan du höra skillnaden från de andra i bilen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kc4C6sIzCiCEYLmpL?invite=cr-MSx5bUUsMzc3NzU2MzMy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka