Inaktuell E34 | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: E34#1000

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka som Helper är just för att hjälpa till på unive, så att de kommer spelare som verkligen vill spela på serven och hjälper folk i support donation krim överallt så att jag kan stabilisera så att dom som behöver hjälp i suppoort eller liknade så att jag kan finnas där för dom och jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare för om de inte är bra spelare blir de bara kapott med allt och jag vill bygga upp de med de jag har och jag kan få in bra medlemmar och när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli för om ni tycker är viktigt kommer inte kunna prioritera för då kommer de mängder med report /help report och allt möjligt men jag som HELPER vill reda ut detta så att staffs slipper lite av detta och så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%. Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb för att jag vill hjälpa unive på de sätt jag kan och jag vet hur man handskas med HELPER Perms och jag vet commandon som man måste veta för att bli HELPER och som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt de jag tycker är roligt är att kunna va del i en server och hjälpa unive och känna mig stolt över hur jag hjälpte unive och min personlighet är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem. Naturligt vis jag kan hantera folk som kanske är lite arga och jag kommer att svara på så många help support fall de bara går för jag vill vissa att jag är värd denna position jag kanske får och så kommer

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket funkar inte många är toxica och de är inte bra och ganska ofta skjuts de mycket som verkligen inte är bra för mycket är inte bra jag har sätt att väldigt många sitter i support väntrum väldigt länge som inte är bra och visa tror staffs inte ser och dom kan göra va dom vill men så är inte fallet för staffs har ögon överallt om jag bli staff så kommer jag och mina andra kollegor att ta bort detta på bästa sätt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man behöver samarbeta med spelarna att man snackar i support innan man gör åtgärder på spelaren så man kan både höra hens historia och den andras. de som verklige inte är bra som jag tycker är att bara banna spelaren som inte är bra Och o jag gör detta pratar med andra i support så tror jag att många kommer förbättra sig för då får dom sin röst hörd och de är bra

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag ska va noggrann och ska alltid förstå bådas sida genom att arbeta med staff teamet så kommer detta nuvarande och dom som kommer in komma väldigt långt med att prata innan man gör åtgärder innan man bannar och att man kan lyssna på spelarna och att göra så spelarna känner sig trygga på unive och man ska inte bara lyssna på en sida för de slutar inte alltid bra man ska lyssna på allas sida sedan ta beslutet och förstå andras perspektiv och jag kommer ha detta som mål och jag kommer att lyckas

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag under dagarna är jag aktiv sent på kvällarna och på nätterna

Hur länge har du spelat på Unive? Ganska länge

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte rån unive men har väldigt många som jag känner i staff teamet och jag vet hur man hanterar detta

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba i alla områden för att hjälpa unive på bästa sättet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka