Accepterad e2busy | Ban Överklagan [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

e2busy

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568109041/

Ditt Hex-ID: steam:11000015fd5bdf1

Vad är din discord tagg? pssert

Vem var det som bannade dig? izztey

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har tagit del av anledningen till min avstängning och vill börja med att säga att jag förstår att det jag gjorde uppfattades som powergaming och ett brott mot sunt förnuft. Jag vill dock förklara hur jag själv tänkte i situationen. Det jag gjorde var att ta vapen från en stash i min boss bil. Det var inte min avsikt att bryta mot regler eller sabba rollspel – jag agerade utifrån hur jag trodde min karaktär skulle göra i stunden. Jag förstår nu att det var fel att ta allt utan någon form av rollspelsinteraktion eller konsekvenstänk, särskilt när det gäller en överordnad i RP. Jag ber om ursäkt för mitt agerande och att jag inte tänkte igenom konsekvenserna bättre. Jag har också förstått att jag har tidigare bans, och jag vill verkligen göra mitt bästa för att undvika fler varningar eller avstängningar framöver. Jag har läst igenom reglerna igen för att inte upprepa samma misstag. Jag hoppas att ni kan överväga att korta ner bannen eller ge mig en sista chans att visa att jag kan hålla mig till reglerna och bidra positivt till servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid min boss bil och såg att det fanns vapen i hans stash bil. Utan att tänka på rollspelskonsekvenserna eller att det var min boss bil, tog jag vapnen från hans stashbil. Det fanns ingen pågående konflikt mellan våra karaktärer, och jag tog dem utan att säga något i RP eller ge någon förklaring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tog vapnen från min boss stash utan någon rollspelsdialog eller tillåtelse, vilket bryter mot reglerna om sunt förnuft och powergaming. Jag förstod inte konsekvenserna då, men efter att ha läst reglerna inser jag att mitt agerande inte var rimligt inom rollspelande och därför var det fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, bland annat i en situation på polisstationen där jag gjorde fel. Den bannen varade i ungefär 3 månader innan jag blev unbannad. Under den tiden hade jag reflekterat mycket över mitt agerande och läst reglerna noggrant för att förstå vad jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mer på konsekvenserna av mina handlingar inom rollspel och följa serverns regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter bannen. Jag har fått en bättre förståelse för vikten av att följa serverns regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka