Accepterad e2busy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

e2busy

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568109041/

Ditt Hex-ID: steam:11000015fd5bdf1

Vad är din discord tagg? paperboyts

Vem var det som bannade dig? strömmen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag faktiskt bröt mot en stor del av serverns regler. Jag försökte att flyga in i havet med en bil och komma undan från polisen vilket var grovt powergaming, vilket jag nu förstår var ett allvarligt misstag. Jag har inget att skylla på – det var mitt eget val, och jag tar ansvar för det. Jag ångrar det jag gjorde, och jag förstår varför staff tog det beslutet. samt att jag c loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad höll jag på att bli arresterad i spelet, och då stängde jag av spelet. Det var ett dåligt beslut och jag förstår att det bröt mot reglerna. Jag ångrar att jag gjorde det och inser nu att det var fel att försöka undvika konsekvenserna på det sättet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag deltog i en biljakt och hamnade i vattnet. Efter att polisen hittade och grep mig stängde jag av spelet kort därefter. Jag förstår nu att det räknas som combat logging eftersom scenariot inte var helt avslutad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, totalt fyra gånger. Jag förstår att det inte ser bra ut och att det tyder på att jag haft svårt att följa reglerna tidigare. Bansen har handlat om olika regelbrott, bland annat situationer där jag inte följt RP fullt ut eller agerat orealistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat kvar i spelet tills hela scenariot var helt avslutad, även efter att jag blivit gripen av polisen. Istället för att stänga av spelet direkt borde jag ha låtit scenariot spelas klart, även om jag trodde att det var över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Den här bannen har fått mig att verkligen tänka efter kring mitt beteende och hur viktigt det är att följa reglerna fullt ut – inte bara för min egen skull, utan för allas spelupplevelse på servern. Jag har insett att även om något känns "klart" ur mitt perspektiv, så måste jag respektera hela scenariot tills den är helt avslutad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka