Accepterad e2busy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

e2busy

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568109041/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b3c60f1

Vad är din discord tagg? mrcheatcode

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag gick in i polisstationen och sköt poliser utan att ha en riktig anledning inom RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var helt själv sedan Jag gick in i stationen och drog upp vapnet och började skjuta mot poliser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte jag gjorde ett grovt fel, jag har tagit lärdom för det jag gjort, och jag har betalat för straffet jag gjort, och vill verkligen komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig om att man kan bemöta människor mer trevligare, Och att inte göra såsom jag gjorde, och de var väldigt fel,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat använda dödligt våld och att jag hade kunnat bemöt de på ett trevligt sätt, och försökt prata mer och vart mer physikt än fysisik

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man aldrig kan komma sina problem, och att man behöver bemöta dina konsekvenser, och man aldrig kommer undan från något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Minsta mer skit från dig och du kommer inte tillbaka hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka