Nekad E1lias | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1lias

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199144754555/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? E1ias#5199

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ulf bertsson och är tjugo år gammal. Han flyttade till Unive för ungefär 2 månader sen och vill skaffa ett bra jobb och utveckla sig själv mer och mer. Ulf har några vänner men dom bor en bit bort och Ulf brukar åka runt i staden med sina vänner. Ulf är snäll och lite speciell på ett sätt. Hans föräldrar dog när han var fem år så han fick bo hos sin moster när han var barn och Ulfs intressen är bilar. Sen när han flytta till Unive så fick han bo på gatan och tjäna lite pengar och han jobbar på postnord nu för att få lite mer pengar till sin ekonomi. Han flytta till Unive för att utveckla sitt liv. Ibland tänker han inte sig för till exempel när han hoppa från ett tak när han var full. Men det är Ulfs liv det är lite speciellt. Ulf vill jobba med bilar för det är hans intressen. Hans uppväxt var i Örebro.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle vilja jobba med andra spelare och jobba på ett bättre jobb än postnord och utveckla mig till ett bättre jobb och hjälpa andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ni verkar ha bra jobb och vill tjäna lite mer pengar än postnord.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag får inte träffa mina vänner p.g.a corona så då träffas vi i unive och har kul när vi rollspelar. vi åker runt i bilar pratar med folk och bara hänger så jag antar att mitt mål med mitt rollspel är att hänga, träffa folk och ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för att det Unive är den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka