Nekad E1lias | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1lias

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144754555/

Ditt Hex-ID: 11000014699dd7b (Hex)

Vad är din discord tagg? Swaggebagge#5199

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? Det är en permanent ban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: medhjälp till korrution

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett boss byte som jag inte fick men lyssna jag har en förklaring så det var såhär jag hade skickat till en krimansvarig att jag ville byta boss i en hel vecka. Men dom svarade aldrig oss och eftersom Kasper ville vara snäll att hjälpa mig med detta boss byte så byte han boss åt oss utan att fråga om vi ville.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med mina medlemar på piren och sen fick jag ett meddelande att han hade gjort nåt dumt som kommer påverka mig genom att han hade byt boss åt oss och han var tvungen att banna mig och han som byte boss med mig så att inte Philip drar in hans staffroll för att han gjorde detta regelbrot medvetet för att hjälpa mig. Jag ångrar stort att jag inte sa ifrån idag men jag vågade inte för att han var mod och jag bara var en spelare så då var jag rädd att han skulle säga till philip något dumt så att jag blir bannad eller få gänget nedstängt för att jag vet att han han hade litat på Kasper mer än mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var 50 50 för att jag skulle ha sagt ifrån för då vet jag hade vart kvar i servern idag och jag ser mycket fram emot att förhoppnings möjligtvis få komma tillbaka till denna fantastiska servern. Jag älskar Unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad mycket i min första månad på unive fast det var över 7 - 8 månader sedan nu och det är sånt som jag inte kommer ihåg samt dem bannsen var när jag knappt rpa seriöst sen när jag insåg hur mycket jag gillade unive ville jag faktiskt börja rpa riktigt igen så jag läste alla regler till jag kunde alla utan till. Och tog min rp till nästa nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle definitivt inte ha lyssnat på Kasper och låtit han byta boss åt oss. Jag skulle bara väntat på Philip eller någon annan krimansvarig skulle svarat mig i pm. Då vet jag att jag fortfarande hade varit en aktiv kriminell rollspelare på denna fantastiska och väldigt unika server. Jag önskar så mycket att jag ba hade väntat i en vecka till på ett svar från Philip eller krimansvarig och jag ångrar mig otroligt stort idag!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka