Accepterad E.M | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ersan

Ditt discordnamn: Blanco#5378

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag inte har så mycket att göra så att jag vill då verkligen hjälpa philip och de andra staffsen att få bort de som lallar och inte följer reglerna då jag har märkt att de som e krim, medlemmar och icke-medlemmar inte gör fast de inte alla de en liten procent när vi snackar om kriminella fast de lite mer när vi snackar om medlemmar de vissa som precis blivit medlem som följer reglerna medans att det finns medlemmar som inte gör de jag vill få bort de mitt mål är att få unive spelarna ha så bra rp som möjligt och att de ska kännas lite som att man e IRL när man Rpar och då kommer det bli roligare för alla det är mitt. Mina mål: Att få bort lallare och att alla ska ha de roligare Ig och att de ska kännas som att de är IRL när de rpar Jag har valt att ansöka till staff för att jag vill vara med och utveckla servern tillsammans med andra staffs medlemmar och även för att bygga ett större community samt göra servern till en bättre plats oavsett hur bra eller dåliga dem är på att rp:a. och så har varit staff på andra servrar innan så jag har bra erfarenheter genom att specca, banöverklagningar, vad vi får och inte får göra samt hur man t.ex beter sig i ett support ärende och tillexempel lösa problem antingen ingame eller i tillexempel discord. Jag älskar även att hjälpa folk och har alltid gjort det , jag tycker att det är en väldigt skön känsla när man har hjälpt nån och dem blir glada. Eftersom jag har varit Staff innan så vet jag hur det går till och hur det är och senast jag var det så njöt jag verkligen av alla nya kompisar samt yrket som staff. Jag skulle tillbringa all min tid till att utveckla servern på alla vis men såklart jag hänger med kompisar ibland men kommer tillbringa all annan tid till att t.ex specca och ta support ärenden, men jag vill ändå få in lite rp. Jag vill även få en bättre support då jag vet att det kan vara ganska lång väntetid i support väntrummet på kvällarna. Eftersom jag spelar väldigt mycket på denna server så skulle jag kunna dra in och hjälpa alla som behöver hjälp på morgonen. Jag är även en väldigt snäll och hjälpsam person som alltid lyssnar på vad folk har att säga, så jag skulle passa ganska bra som staff där det är viktigt att ta bra och sansade beslut där man lyssnar på allas perspektiv. Jag kan även hantera stress väldigt bra och det behöver man som staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14:30-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:00-23:00
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär i 7 månader med pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? om sagt så har jag varit staff på andra servar t.o.m ägare på en server. Så ja vet hur man beteer sig i support och hur man ska göra för att hjälpa communityn uppåt. Är väldigt bra på alla commands och regler ni har på servern. Kan hälpa folk på ett snällt sätt för att dem t.e.x måste förbättra sin rp eller sitt beteende mot andra rp:spelare samt staffs:)
/togglename du kan se vad folk heter på steam
/toggleid du kan se folks id'n ingame
/kick [id] du kickar någon från servern
/svban [id] du bannar någon i 60 min. detta kommando används av servervakter
/sqlban [id] [hur länge] [anledning] du bannar någon
/sqlbanoffline [hex] du bannar någon som är offline som inte är inne på servern
/sqlsearch [hex] du leter upp någons hex id
/bring [id] du tar någon till dig
/goto [id] du går till någon
/revive [id] om någon har dött av missklick eller någon bugg så kan man använda /revive
/dv du tar bort en bil
/sv du skriver i en chatt som bara servervakter och uppåt kan se
/ooc du skriver ett medelande som hela servern
/clearchat du rensar chatten ingame
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig så su kan speca folk
/freze [id] du frezar någon så dom inte kan röra sig
/unfreze [id] du unfrezar någon så dom kan röra sig igen
/car [model] du spawnar in bilar
/slay [id] du dödar någon
/setjob [job namn] du ger dig själv ett jobb ingame
/spec du väljer någon du ska speca
/tpm du lägger ut en waypoint dit du vill åka sen skriver du/tpm
/giveitem [namn på item] [hur många] [id] du ger någon en item
/setgroup 2 du ger någon sv ingame
/skin [id] du ger någon skinmenu
/trust [id] du ger en icke-medlem trust så dom kan slåss och sånt
/detrust [id] du tar bort persones trust
/who [id] du kan se om dom är icke-medlemmar eller medlem och sånt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej faktis inte

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka