Nekad dznravxry | Ban Överklagan [ SHABBE ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dznravxry

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gvuvuvvuvuuvu/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b6f1f4

Vad är din discord tagg? @dznravxry

Vem var det som bannade dig? @Shabbe75

Bild på banmeddelande: Skärmbild (80).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en exploit ig genom att ta bort kryckan i spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det fanns ett glitch ig som gjorde att när man tog spawnmenu i sjukan så slapp man bort att kryckan i 90 min, Det var en exploit som mer än hälften av servern gjorde. Jag kände några grabbar och dem berättade de till mig så jag testade och ville se om det funkade, Så det var anledningen till varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var rättfärdlig eftersom ifall du gör buggar/gltiches så måste man stå för det ifall du blir catchad. Men kan erkänna att jag har lärt mig då jag redan fick indragen krim och tycker nu att borde få en chans till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lite tidigare bans för lall, Skjutit mot en ''buggad spelare'' men dem flesta har blivit överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat undvika att göra det men visste inte att det skulle vara så seriöst. Och nu i framtiden så kommer jag inte göra sånt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, har lärt mig att inte göra sånt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår helt, det får ta den tid det tar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka