Nekad dznravxry | Beslut Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dznravxry

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Ditt discord namn: dznravxry

Ditt Hex-ID: steam:110000115b6f1f4

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller min Krim roll samt att ja hade 2 krim varningar som skulle gått ut

Vem/vilka tog beslutet? @1shabbe

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs när jag gjorde en så kallad exploit ig för att undvika kryckan man fattar inte hur det kan kopplas till din krim roll då skit många använder det exploitet oavsett ifall det har blivit skjuten eller vdmad. men förstår ju såklart varför. Men tycker att ni borde kanske kallat in en till sup och gett en muntlig varning eller lagt upp det i Krim/Vanliga dc;n då detta glitch har funnits i flera månader.

Hur är beslutet felaktigt? Tycker att den 10 dagars bannen du gav mig var ganska rättvis även fast min vän som gjorde samma fick 2 dagars ban och då blir ju det orättvist då han har fler bans än mig, Och min andra vän fick två krim varningar och det borde ja också fått då ja hade två krim varningar som skulle gått bort sen länge sen, Och vid det fallet så vill ja bara ha min Krim roll tillbaka. Medans 10 dagars bannen kan jag vänta ut som en läxa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://imgur.com/a/3YrkSP4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka