Nekad Dyresh | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? Dyresh#3159

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel med att ta kroppar efter en skottlossning. Det var väldigt dumt av mig och jag förstår verkligen Limpis beslut. Dock tyckte vi att skottscenariot var kontrolletat och det var just därför vi gjorde som vi gjorde. .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi tänkte planera ett scenario, men allt som blev var en enorm skottlossning med ca 7 gäng. kartellen, santa mot 5-6 gäng. Allt som hände var att gsg och dp kom, sen kom det bara fler och fler och det blev en stor skottlossning av det hela. Tillslut så blir det bara ett blodbad, vi vinner skottlossningen och vi känner att vi har kontroll över situationen. Men det vi inte tänkte på var att polisen kunde komma när som helst, vilket var dumt av oss, det vi kunde göra istället var att dra därifrån, men istället så tar vi kroppar och lägger de vid kokset för att ha koll på våra kroppar och de andra gängens kroppar, vilket var väldigt dumt, igentligen så skulle vi bara dra därifrån när skottlossningen var slut . Jag hämtar 1 kropp och lägger den i mitten, sen så åker jag iväg och ser att bloods jagar mig, jag flyger med bilen och rpar på skador och gör ett kidnappnings scenario av det hela, sen åker vi tillbaka till kokset, då säger bloods att jag ska ta en av bloods kroppar och då blir jag bannad av Limpis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och det var vi som gjorde fel. Vi skulle bara dra därifrån när det var över.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De är gamla bans

Powergaming - alltid rpa på skador även fast det är dsync

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta några kroppar alls utan bara dra därifrån när skottlossningen var över, eller försöka få någon levande för att sedan kidnappa, ev om polisen skulle komma skulle man kunna göra någon slags förhandling av det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ALDRIG ska röra en kropp när man skjutit, sen ska man också dra så fort man kan om en skottlossning är över, eller om det har gått ett tag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka