Accepterad KOSKENKORVA07 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KOSKENKORVA07

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198395920644/

Ditt Hex-ID: steam:110000119f79104

Vad är din discord tagg? koskenkorva07

Vem var det som bannade dig? Eliterayan

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att vi var i en skottlossning längre än vad man borde (13 minuter var vi där), det var kroppar där så det ansågs som camping

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi ser en bil som vi försöker åka fram till och prata. Vi får dock ingen möjlighet att prata med dom och de väljer att åka till humane labs. När vi kommer dit så hinner dom som vi jagade ej in så dom börjar skjuta mot oss, jag lyckades döda en av personerna dock så sprang ca 3 av dom in när dörren väl öppnades, efter ett tag av skjutande fram och tillbaks så lyckas jag skjuta en av dom i benet dock så får dom också mig i benet o skjuter mig så att jag dör. Därefter så känner väl vår sida att de har övertaget eftersom att vi var kanske 7 pers från oss kvar medans dom andra endast var 2. Dom väljer att fortsätta hålla inifrån onewayen och skjuta ut och våra försöker få dom tillbaks. Efter ett tag så lyckas våra grabbar däda alla de som vi krigade mot och då checkade dom området innan dom drog därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att man ska försöka ta sig ifrån skottlossningar så fort som möjligt, men eftersom att dom valde att åka till en oneway så satte dom sig lite själva i den sitsen. Det var verkligen inte min avsikt att campa kropp och eftersom att jag dog efter en liten stund så hade jag inte så mycket makt i o välja när vi skulle dra därifrån. Vi var även på ett väldigt avskilt område och inte som exempelvis i staden. Skulle även vilja säga att vi var en majoritet i skottlossningen och hade övertaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har en bann från 2024 januari när jag var helt ny i princip och jag har lärt mig massvis sen dess. Samt så fick jag en bann denna månad men det var en staff som bannade fel id, så vet ej ifall den står kvar. Jag är en grön spelare och gör väldigt sällan regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämnat platsen tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska försöka vara ifrån platsen så snabbt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka