Accepterad DynamoS | Medlem ansökning [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Vad är ditt discord namn? DynamoS#1922

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Fredrik Björklund och har varit sedan länge tillbaka varit polis under sin karriär. Han är snäll men också bestämd när det behövs då han även jobbat i Ledningen hos Polismyndigheten - Unive. Fredrik Björklund älskar bilar som då han nästan köper nya bilar varje dag men också byter på grund av hans tidigare bra inkomster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social RP där det inte handlar om att vinna scenarion men att istället fokusera på att ha de kul samtidigt som man kan gränsen till att vara lallig vilka många saknar. Som sagt är jag snart 20 år och jag är mer än mogen och förstår konsekvenser av mina handlingar och därför tänker man alltid en gång extra innan man gör något som kan ge konsekvenser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för att vinna scenarion utan att man ska spela för att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Genom unive för ca 1 års sen. Men jag har spelat men fokuserade på plugget de sista tiden så jag blev av med medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka