Nekad DynamoS | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Vad är ditt discord namn? Dynamo_S

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Björklund han är runt 20 år sedan han har varit liten så har han alltid velat bli en polis då han har haft en farsa som var det under sin uppväxt. Hans intressen är bilar och älskar motorcyklar och gillar att mecka med motorer i garaget vilket ger honom frid under den stressade dagarna, alltså det är hans lugn. Han har gått ut gymnasiet och funderar på att söka till polis vilket han gör och han har klarat alla tester och han har enda enda sak kvar att göra... intervjun för att bli antagen till polisutbildningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom RP då jag rpat endast i denna server under flera års tid, det har i sin tur lett till att jag känner till hur man ska rpa under olika förutsättningar utan att det ska förstöra scenariot. I och med att jag även är vuxen så när jag ger mig in i något så tar jag det seriöst och strävar efter mognad tex i detta nu och sedan inom rapande i servern då jag tycker att de som ej tar de seriöst bara förstör för andra. Jag har tidigare även varit SV på servern men i och med jag hade väldigt mycket plugg så kunde jag inte lägga så mycket fokus på rp som ledde till att jag blev av med den och medlemskapen vilket är helt förståeligt. Men då sommar uppehållet har nu kommit så känner jag igen att jag har den tiden att faktiskt vara aktiv och bidra till att servern ska ha ett mer seriöst Community och förhoppningsvis ge ett gott exempel till framtida nya medlemmar och icke medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska alltid vinna alla scenarion då man ska sträva efter att spela för att ha kul och ha kul bland annat med sina vänner och inte göra det tråkigt för andra och förstöra scenariot enbart för att personen ska vinna den.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag är införstådd med serverns regler och samtycker till dem bland annat som förekommer väldigt mycket inom rp är Powergaming som innebär att man prioriterar sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel som kan till exempel vara att man kör på ett berg med en bil som annars ej i verkligheten hade kunnat göra det för att komma undan polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja väldigt mycket, då jag började rp januari 2022 på unive och även varit SV på servern samt ledning inom polismyndogheten på unive som har lett till att jag utvecklat förmågan att rpa på ett bra sett både inne i discord samt i servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Anledningen till att jag ansökt nu och inte då jag blev av med min medlemskap på grund av inaktivitet är att jag känner att jag har den tiden att faktiskt äntligen kunna lägga på rp igen som jag gjorde innan jag började plugga och jobba i verkligheten vilket känns så kul och spännande att ätnligen ha den möjligheten att vara aktiv igen.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." Berätta lite mer om hans uppväxt.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka