Nekad DynamoS | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Vad är ditt discord namn? DynamoS

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Fredrik Björklund som just nu är 25 år växte upp i en mellanstor stad i Sverige, i en medelklassfamilj där hans föräldrar båda arbetade som lärare. Han hade en trygg barndom, men också en känsla av att han ville göra något mer betydelsefullt med sitt liv. Hans far var en historieälskare och delade ofta berättelser om mod och rättvisa, vilket väckte Fredriks intresse för rättsväsendet och samhällsfrågor. Hans mor, som arbetade som speciallärare, lärde honom vikten av att hjälpa dem som inte alltid hade det lätt i livet. Kombinationen av dessa influenser formade Fredriks värderingar tidigt i livet.

Fredrik Björklund är en ung, ambitiös man med en stark känsla för rättvisa och en vilja att göra skillnad. Hans erfarenheter har format honom till en empatisk och beslutsam person som är redo att möta utmaningarna inom polisyrket. Han drivs av en djup övertygelse om att varje individ förtjänar en chans till rättvisa, och han är redo att kämpa för att skapa ett tryggare samhälle, både på individnivå och på en större skala.

Hans tidigare erfarenheter inom polismyndighet där han nu har tagit uppehåll har nu börjat krypa fram och har nu beslutat sig för att ansöka om en tjänst igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? "Jag bidrar med trovärdiga och engagerande karaktärer, bra improvisation och samarbetsförmåga, samt ett starkt engagemang för att skapa en positiv och realistisk RP-upplevelse för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du är villig att låta din karaktär förlora eller misslyckas för att förbättra upplevelsen och berättelsen för alla inblandade, inte bara dig själv. Det handlar om att sätta berättelsen och rollspelandet i första rummet, snarare än att alltid försöka "vinna" eller få överhanden i en konflikt.

Exempelvis, om din karaktär är i en konflikt med en annan karaktär, kan det innebära att du låter din karaktär bli besegrad, överlistad eller övertygad av motparten om det bidrar till en mer intressant och dynamisk berättelse. Det skapar spänning och oförutsägbarhet, vilket berikar hela RP-upplevelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Ett exempel är att VDM (Vehicle Death Match) och RDM (Random Death Match) är strikt förbjudna. Jag är även medveten om regler som förbjuder powergaming och metagaming. Jag spelar alltid med sunt förnuft och följer principen att agera som min karaktär skulle göra i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, flera år där jag har tagit uppehåll ca 1 år men känner mig kunnig ännu idag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har bra erfarenhet inom RP och hoppas att jag kan bidra till en trygg och härlig miljö.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka