Inaktuell DynamoS | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Ditt discordnamn: DynamoS#1922

Ange ditt födelsedatum 11 April 2003

Varför ska just du bli staff? För det första har jag stor passion för rollspel och har spelat här i över 1 år. Jag har erfarenhet av att hantera olika situationer på ett professionellt sätt och har utvecklat en god förståelse för serverns regler och riktlinjer.

För det andra anser jag att jag har en hög grad av ansvarstagande och pålitlighet, vilket är nödvändigt för att vara en del av staff-teamet. Jag tror också att jag är en god lyssnare och en effektiv kommunikatör, vilket skulle göra mig väl lämpad att hantera användarnas frågor och problem.

Till sist tror jag att jag skulle kunna bidra till en positiv och samarbetsvillig miljö på servern. Jag är redo att arbeta tillsammans med andra staffmedlemmar för att säkerställa att användarna har en bra upplevelse på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år och några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb

-rep, väldigt dålig utvecklad ansökan, passar ej i staff teamet om du ej anser att en ansökan skall läggas mer tid på. Bevisar endast att du inte är redo för ansvaret.

-rep, väldigt dålig utvecklad ansökan, passar ej i staff teamet om du ej anser att en ansökan skall läggas mer tid på. Bevisar endast att du inte är redo för ansvaret.
Att ha en kort och koncis text handlar inte om att man har inte lagt någon tid på texten om du pluggat universitet eftersom det är lättare att förstå och komma ihåg informationen. En kort text ger en tydligare och mer direkt kommunikation, undviker missförstånd och förvirring samt sparar tid för både författare och läsare. Genom att fokusera på det väsentliga kan jag som skrivare effektivt förmedla mitt budskap, medan läsaren kan snabbt ta till sig informationen och gå vidare till nästa uppgift.

Unga personer, kan tro att längre texter är bättre eftersom de tror att en större mängd text automatiskt innebär mer information. En text som är för lång och utdragen kan istället bli svårläst och ointressant. Dessutom kan en text som innehåller många onödiga detaljer och upprepningar göra att läsaren tappar intresset och missar den viktiga informationen som jag försöker förmedla. Därför är det viktigt att fokusera på det väsentliga i en text och att sträva efter att skriva kort och koncist för att öka förståelsen och effektiviteten i kommunikationen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka