Nekad DynamoS | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Vad heter du på discord? DynamoS#1922

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Pluggar högskola men har tid över att rpa på server. Därför tror jag och vet att jag kan ha tid med att vara Servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat ca 1 år på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1072986092397142118/1072995875221151825/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska visa ett bra föredöme för andra spelare men även att ha koll på rp samt rp nivån på hela servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag jobbar hos polisen på server och det leder till att jag hamnar i mycket sociala sammanhang vilket i sin tur leder till att jag ser rp nivån, ibland bra men ibland mindre bra. Det vill säga att när jag väl hamnar i de situationer som är där rp:n blir mindre bra så har jag en chans att visa vilka regler som gäller på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man på ett eller annat sätt gör så att man kan få fördelar i ett scenario eller allmänt. Ett exempel kan vara att man använder toggle id för att se vart personen har tagit vägen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka