Nekad dwadwadawdawdawd | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dwadwadawdawdawd

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375733389/

Ditt Hex-ID: 110000118c3888d

Vad är din discord tagg? saonic

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Har ingen bild på något banmeddelande då jag varken är bannad på servern officiellt, discorden eller forumet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände innan, beskrivningen på bannen lyder "inkompetent" så antar att jag på något sätt råkat förstöra rollspelet eller att de tyckt jag lallat. Var dock så pass länge sedan och jag fick min ban efter att jag varit inne på servern och det var ban wipe på servern kort därefter och då hade jag inte varit inne på ett tag så visste själv inte ens att jag hade blivit perma bannad. Fick endast reda på det nu då jag försökt ansöka om medlem och fått det förklarat för mig av medlems-ansvariga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag inte kommer ihåg varken vad som hände eller att jag ens var bannad så kan jag inte med säkerhet säga om det fanns någon grund för att lägga en ban eller inte. Eftersom jag inte ens blev medveten om bannen alls måste det ju varit efter att jag quittat och kan då inte säga varken när eller om jag gjort något regelbrott eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 3 andra bans om man inte räknar med perma bannen, 1 innan perma bannen och 2 efter. Den första ban jag fick var på 3 dagar och anledningen för den var "copbait, powergaming" och just den gången var det hela ett stort missförstånd där en kriminell kom fram till mig under piren tunneln och tvingade mig hoppa in i hans bil vilket jag följde på grund av FearRP och han började därefter copbaita i en hög hastighet vilket gjorde att jag inte kunde hoppa ut ur bilen och varpå han började powergamea. Jag rpade dock på mina skador och kommer ihåg att vi även diskuterade det i support efter.

Har även fått en ban på 2 dagar efter att jag lite lätt körde på en man på cykel utanför sjukhuset efter att han upprepade gånger kört på min bil med cykeln. Jag körde därefter därifrån och blev bannad. Jag förstår mitt fel och tar på mig hela ansvaret för det jag gjorde och har lärt mig en läxa att det inte under några omständigheter är okej att vdma, trots att detta var en "mild vdm" som staffs benämnt det. Jag blev helt enkelt lite för upphetsad efter att han trollat men jag kan garantera att det är något som inte kommer att upprepas nu efter den bannen.

Har även en jag fick för ganska längesen med anledning "suntförnuft" och om jag kommer ihåg rätt var det att jag och min vän körde in med en mini bil på sjukhuset och jag blev snabbt därefter bannad. Även där lärde jag mig efteråt en läxa att tänka efter en extra gång om det verkligen verkar realistiskt och något man hade gjort irl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag varken visste att jag var bannad eller när jag fick den utan fick reda på det av medlems-ansvariga senast igår har jag svårt att säga exakt vad jag kunnat göra annorlunda i den situationen. Däremot får jag ju självklart i alla fall tänka en gång extra vad jag gör och om det verkar realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad det nu än var som fick mig bannad kan jag garantera att inte upprepa då jag numera tar mitt rollspel mycket seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka