Nekad dw41rn | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dw41rn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ditt discord namn: Adolf_DW4R1N

Ditt Hex-ID: steam:110000152778577

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget allt

Vem/vilka tog beslutet? William07

Varför tror du själv att beslutet togs? För skrev till en grabb att vårda mig då jag inte hade fullt tid för ett scenario ig på sjukan, sen krigsföring ur bil

Hur är beslutet felaktigt? Det är till delvis fel. Jag skulle säga att krigsföring ur bil är lite oklar, jag hoppar ut och skjuter sen kör min polare iväg. Sen blir dem jag precis skjöt mot stannade av polisen, då ställer vi oss och väntar till polisen ska åka iväg. Sen när han börjar åka så hoppar jag ut och skjuter och sen dör. Skulle säga att vi löste just det scenariot hyfsat bra. Sen att jag åker på grov meta förstår jag inte helt heller. Skulle säga det är mild meta även många som skrivit till mig som säger det ska va mild. Bann ska jag ha och krimvarning. Men eftersom jag har 1 bann bara när jag spelat på denna servern i ett år snart tycker jag allt indraget är överdrivet då man lagt en stor summa pengar på servern. Jag vet vad för misstag jag gjorde och kommer inte gör om det. Samt när jag satt i supp va det inget hets och jag erkände vad jag gjorde fel och så. Som sagt förstår att det är bann men över 14 dagar och allt indraget tycker jag som sagt är lite att i i tyvär. Det var ju som sagt även inte jag som körde bilen när jag skjöt. Hoppas ni kan kolla över detta och inse att jag ångrar mina misstag. Alla gör fel någon gång så är det tyvär. MVH DW4R1N

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte klipps då william sitter på dem

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka