Nekad dw41rn | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dw41rn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ditt discord namn: Adolf_DW4R1N

Ditt Hex-ID: steam:110000152778577

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och indraget medlemskap. Skulle vilja att någon högre kolla på detta te.x exritez eller trois MVH

Vem/vilka tog beslutet? William07.

Varför tror du själv att beslutet togs? För skrev till en grabb att vårda mig då jag inte hade fullt tid för ett scenario ig på sjukan, sen krigsföring ur bil samt, ljög i /me

Hur är beslutet felaktigt? Innan ni läser tänk på att jag e grön spelare och endast 1 bann innan detta hände. Spelat på denna server i ett år snart
Jag vill lämna in en överklagan gällande min avstängning för metagaming, powergaming och krigsföring ur bil, samt indraget medlemskap och indragen krim roll Jag förstår att dessa regelbrott är allvarliga och att de påverkar spelupplevelsen för andra. Jag vill börja med att be om ursäkt för det som har hänt – det har aldrig varit min mening att förstöra för någon eller bryta mot serverns regler. Något jag aldrig skulle vilja eller kommer göra om då Jag lägger ner mycket tid och pengar på denna servern Jag vill dock förklara min sida av situationen Klockan va hyfsat sent skulle gissa på runt 02 kanske senare. Jag åker runt med en polare och det är massa med bilar i Mirror Park. Jag sitter bak i bilen och hoppar då ut och skjuter efter jag snackat med en bil och dem har hetsat. Sen hoppar jag in i bilen och åker vidare. 30 sekunder senare så ser jag den bilen som e stannad av polisen. Jag och min polare står bakom ett hörn och väntar tills han börjar åka och då hoppar jag ut igen. Blir även dödad här. Tycker denna är gränsfall om det ska vara bann för krigsföring ur bil men nu blev det tyvär så. Sen vet jag att min polare är påväg ig för att rpa lite och då drar vi till torget där han spawnar. Då man får upp när folk går in på spel om man har varandra på dc eller steam. Vet att man inte ska rpa på det men skulle sova och ville bara bli vårdad fort så jag kunde lägga mig eftersom jag skulle till jobbet tidigt vid 6 på morgonen. Då skriver jag i OOC till min polare att dra till torget där jag hoppades att han skulle spawna och det är meta och det vet jag... Sen eftersom jag ska sova så ville jag inte komma hem från jobbet och ha 70 min krycka så jag skriver någon annan skada än skottskada för att få lite lägre krycka. Jag vet att jag har gjort fel här men tycker tyvär att bannen är lite hård. Kommer inte göra om något av demma misstagen någonsin då jag verkligen gillar den servern Jag har tagit mig tid att läsa igenom alla regler igen och reflekterat över mitt beteende. Om jag får en ny chans lovar jag att följa reglerna fullt ut, spela mer realistiskt och bidra positivt till RP-miljön. Jag vill verkligen fortsätta vara en del av UNIVE-communityt och utvecklas som rollspelare. Jag hoppas ni kan överväga att ge mig en ny chans, eventuellt med en varning eller tidsbestämd avstängning i stället för permanent indragning. Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan. Med vänliga hälsningar,

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte klipps då william sitter på dem

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Hej! Det är inte jag somväljer hur lång bannen är utan det är systemet som väljer det. Din ban tycker jag är väldigt rimlig också. VI på Unive vill ej ha sånt beteende. Mvh William

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka