Nekad dw41rn | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dw41rn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199343830391/

Ditt Hex-ID: 110000152778577

Vad är din discord tagg? Adolf_DW4R1N

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: IMG_2007.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För meta, powergaming, krigsföring ur bil. Har inte bann meddelandet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte i mirrorpark då kommer det massor med bilar. Jag hoppar då ut och skjuter och dödar 2-3 stycken i en bil. Sen 30-60 sekunder ser jag samma bil och e stannad av polisen. Jag väntar tills polisen åker och hoppar då ut och skjuter på dem. Då dödar jag en till och sen dör. Jag skriver i ooc till mig polare att det finns en sjukvårdare och då tar han mig till den sjukvårdaren och vårdar mig. Men då ljuger jag i /me vilket jag vet är regelbrott men tyvärr bröt jag mot det. Lärt mig utav misstagen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag tycker är fel med denna bannen är att jag åker för grov meta då jag bara skrev i OOC ig och inget annat på dc eller liknande. Sen Krigsföring ur bil tycker jag e lite oklar i detta scenariot då jag tycker vi löste det snyggt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 tidigare och lärt mig av misstaget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ljugit i /me eller metat i ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka