- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Theo Jonsson och är 21 år gammal. Jag är ny i den här staden. Jag är uppväxt i Irak i en fattig familj och har haft det tufft. Jag kan prata bra Svenska med lite brytning. Jag är intresserad inom handel och skulle gärna vilja jobba med att sälja bilar. Jag vill gärna hjälpa människor och vill alltid deras bästa och ska göra de nöjda.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? När man kommer till en ny stad så vill man känna sig som en del av samhället och de skulle bli enklare med medlemskap. Vill också känna oss trygga ock kunna väna om vårt land.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.
Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela så likt min karaktär och kunna hitta ett jobb och må allmänt bra. känna att jag är en del av samhället.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig och lösa min egna vardag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Theo Jonsson och är 21 år gammal. Jag är ny i den här staden. Jag är uppväxt i Irak i en fattig familj och har haft det tufft. Jag kan prata bra Svenska med lite brytning. Jag är intresserad inom handel och skulle gärna vilja jobba med att sälja bilar. Jag vill gärna hjälpa människor och vill alltid deras bästa och ska göra de nöjda.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? När man kommer till en ny stad så vill man känna sig som en del av samhället och de skulle bli enklare med medlemskap. Vill också känna oss trygga ock kunna väna om vårt land.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.
Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela så likt min karaktär och kunna hitta ett jobb och må allmänt bra. känna att jag är en del av samhället.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig och lösa min egna vardag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej