Inaktuell Durre | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/

Ditt Hex-ID: 110000132d6739a

Vad är din discord tagg? durre24

Vem var det som bannade dig? SWE-kevlarskin

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror han valde att banna mig för jag sökte igenom en person som var medvetslös vid piren trappan, vilket var en dålig plats för att göra det samt att jag inte ens är kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid piren och valde att ta på mig mask och söka igenom en medvetslös man vilket jag ångrar stort över i efterhand och inser problemet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att be om ursäkt för det jag gjorde som ledde till min ban. Jag inser nu i efterhand att mitt beteende var fel och att jag bröt mot serverns regler när jag lootade en kropp och stal saker. Det var ett dåligt beslut från min sida, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag förstår nu varför detta är ett stort problem på en RP-server. Handlingar som detta förstör rp, påverkar andra spelares upplevelse negativt och väldigt onödigt. Det var aldrig min mening att förstöra RP eller visa brist på respekt mot servern eller dess community, men jag inser att resultatet ändå blev så.

Jag har tagit mig tid att läsa igenom reglerna igen och reflektera över mitt misstag. Jag förstår nu tydligare vikten av att följa RP-reglerna, visa respekt för andra spelare och tänka igenom mina handlingar innan jag agerar. Det här är ett misstag jag verkligen ångrar, och något jag lärt mig mycket av. Om jag får en ny chans lovar jag att sköta mig bättre, följa reglerna till punkt och pricka och bidra till en bättre och mer seriös RP-upplevelse för alla. mvh Durre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes har en del tidigare bans men på senaste har jag knappt några då jag har höjt min nivå mycket mer och till en bättre nivå, men har blivit bannad för combatlogg när jag var krim vilket jag tycker var ritkgit pinsamt och en sak jag ångrar väldigt mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt enkelt att ta ett till andetag och tänka efter, nu i forsättningen kommer jag bli mycket strängare mot mig själv och tänka efter för jag vet att jag kan bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, ska framöver vara en mognare spelar som bidrar till en bra rp och släppa mina tidigare misstag

Har du läst våra regler? ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka