Accepterad Durac3ll | Medlem ansökning[Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durac3ll

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vill ej upge

Vad är ditt discord namn? Durac3ll

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Emma Carlbrant är en hemma fru 24 år med sina tre barn som heter Liam Tilda och Aron. När Emma var ung så hade hon mycket problem med skolan och därför inte fick nåt bra jobb när hon slutade gymnasiet, efter gymnasiet kom Emma in i en deppig period tills hon fyllde 19. När Emma inte blev bättre fick hännes föräldrar kliva in och sätta stop och motiverade hänne att börja med Youtube, hon växte sedan på Youtube som blev snabbt ett intresse, när Emma började må bättre så träffade hon hännes kärlek, han var dataprofs på olika spel och spelade även i proffs csgo ligan, när de hade dejtat i ett år så bestämde de sig för att ha en unge de fick ungen två dagar innan Emma fyllde 21.När Emma hade fyllt år så dopades Liam samma dag två år senare så fick Emma tvillingar Tilda och Aron.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att få Unive mer rolig och göra roligare scenarion med mer seriös roleplay. Jag vill även bli medlem för att testa på nya jobb i staden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mer roligt och mycket mer seriöst roleplay. Men också försöka lära de nya vad jag kan vissa scenarion fast fortfarande rpa på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Av vänner som jag spelar Unive med och yt och varit medlem innan men blev hackad på dc så alla mina surverar blev bortagna förlorade medlemskapet då

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat här innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka