Nekad Gun-Britt | Medlem ansökning [hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gun-Britt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad är ditt discord namn? emmaking0791_31645

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gun-Britt Karlsson, 63 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? galen, rå och humoristisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gun-Britt är en alkoliserad och kedjerökande kvinna med mycket skin på näsan. Hon säger vad hon tycker och tänker och är inte rädd för konsekvenserna. Hon är rå i sin humor och pratar öppet och gärna om allt möjligt. Hon har dåligt konsekvenstänk och pratar innan hon tänker. Framtidsplaner är att fortsätta ha kul och skapa roliga situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En massa rå humor och trevliga stunder. Många skratt, cigg och hembränt. En äkta norrlänning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar det gemensamma scenariot, även om min karaktär "förlorar" för att skapa en bättre och mer realistisk rollspelsupplevelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? f. Rasism/Nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön. g. Smutskastning Undvik smutskastning mot andra medlemmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare spelat på annan server under ca 7 månader så jag har erfarenhet av RP

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka