Nekad Durac3ll | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durac3ll

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vill ej upge

Vad heter du på discord? Durac3ll#2208

Vad är ditt Hex:ID 110000101029550

Ange ditt födelsedatum 27 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. har lov just nu så blir spel hela dagarna minst 12h. Annars när de är skola kan jag bara spela på kvällarna förutom på helger då blir det unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 Augusti 2022 har jag varit medlem och lite innan med som icke sedan tog jag en paus från fivem sen kom jag tbx nån gång under 2023 och sedan är jag tbx nu igen 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/998247493877903450/1264718405878026311/bans.png?ex=669ee44d&is=669d92cd&hm=f86329c65a8b76be5b19eadfe4b4c7ab6a2ff49fc074cf3dbf4d3def9917e324&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en person som har bra koll på på alla regler. vet vad man ska och inte göra i alla scenarion även inte går runt och leka staff och tror att man inte måste rp och revva sig själv, inte klaga på folk i ooc.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att få folk att höja sin rp nivå och förbättra allas rp nivå även lära icke medlemmar av deras mistag så de kan få in fler folk så servern växer och minska regelbrott, men alla problemspelare ska sättas fast på sin plats då folk lallar och skriker fula ord och för en dålig rp nivå för seriösa hög rpeare hela tiden.
/sv = skriver i servervakt chatten.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/toggleid du gör så att du kan se allas id
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när du missbrukar din perm för att vinna eller få en fördel, som under en shootout där du dör men kommer tillbaka till livet bara för att undvika att bli rånad eller dumpad. Eller så undviker du att agera på människor bara för att vara deras vän. korupt sak kan vara att man bannar någon bara för att man ogilar personen, eller att man ressar någon som inte borde bli ressad alltså att man använder sina perms på fel sätt, man ressar sig själv när man blir skjuten, man kickar han bara för man kan, detta är ej okej och får absolut inte ske, alla ska spela rättvist och med så bra rp som möjligt utan att behöva fuska för att vinna scenarion och liknande

Nekad. Anledning: Plagiat Du får ansöka igen om 1 månad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka