Vidare till intervju dunkzwla | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dunkzwla

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? dunkzwla

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gilbert von anka 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Glad och Mycket Energi.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gilbert von anka och är uppvuxen i landet Irak. Gilbert, som många andra, hade det svårt under sin uppväxt med fattigdom och svårigheter. Gilbert och sin familj levde i ett smutsigt hus. Där hans farfar drev en liten kiosk. Den drog inte in mycket pengar och Gilbert tvingades ofta hjälpa sin farfar i kiosken. Men tillslut fick det vara nog. Gilbert hade samlat ihop lite pengear på små arbeten han hade gjort som hans föräldrar inte visste om. Med dessa pengar valde han att flytta från landet och tog sig ända till Sverige. och kom snabbt in i den kriminella värden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en RP som involverar fler personer, alltså social RP. Där kommer jag att inkludera flera personer och hålla min rp socialt. Jag kommer bidra med en rolig RP för dem som ropar med mig där vi gör olika scenarion och upplever servern till fullo.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska göra allt för att vinna ett scenario. Till exempel om polisen stoppar dig och du blir misstänkt eller gripen, ska du fortsätta spela RP med dem istället för att förstöra scenariot bara för att du förlorade. Kort sagt ska du bara fortsätta rpa normalt och inte sabba någon annans RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag vet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Det betyder att man ska ha ett logiskt tänkte i allt man gör tex du ska inte kidnappa nån på skjukan som sagt. PWG1: Att du ska rpa på skador och liknade om du krockar i ett träd ska du inte åka vidare på 2 sekunder. PWG2: Det betyder att du inte bara ska spela för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka