Nekad Dumlee. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumlee.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986206462/

Ditt Hex-ID: 11000013d269cfe

Vad är din discord tagg? 7dumle

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick in på serven med en aimbot menu som jag valde helt själv att testa att köra med vilket jag inte ens hann göra innan jag blev bannad och jag förstår vad jag hart gjort för fel och det är inget litet fel jag har gjort heller. jag vet att jag gjorde jätte fel och saknar bara Unive och jag kommer aldrig göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ladda ner en menu och gick in på unive var inne i ungefär 10 minuter gick runt och locka på folk i mitt gänghus och sen så skulle vi åka iväg och då hade jag menu uppe och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt klart en rätt ban och som sagt förstår jag varför jag blev bannad och har verkligen lärt mig av de och fattar att det är svårt att lita på mina ord "jag kommer inte göra det igen" men detta menar jag verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 3 bans sedan tidigare och dom har jag verkligen tagit in och har lärt mig jätte mycket av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka på vad jag seriöst håll på med och om det verkligen var vart det att gå in och använda fusk och tappa allt som te.x. mina vänner jag har på unive och den roliga tiden man alltid hade på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig konsekvenserna av vad som händer gör såna här barnsliga saker, och fattar verkligen varför jag blev bannad och vill inte tappa mina vänner jag har gjort på unive så detta kommer aldrig ske igen om jag får en till chans av dig. och vet att alla säger ATT DETTA KOMMER ALDRIG HÄNDA IGEN men känner verkligen att jag kan lära mig av denna konsekvens och kommer aldrig göra om detta grova misstag jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar!

kommer aldrig göra om det de kan jag lova dig och sen vet jag att det är lågt av mig att försöka ljuga för en unban i en tidigare överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka