Nekad hanneso | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanneso

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-siren-y5q5 — FiveM, Utgår 2026-04-05
Anledning: Sitter och metar under pc check och erkänner att han metar när han spelar
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände vill överklaga min indragna krim roll. Har aldrig spelat på centic roleplay server och detta var innan jag blev kriminell på unive och visste inte om att man kunde få indraget bara för att vara med i servern och jag lär mig har lämnat centic kriminell direkt

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag erkänner min ban på metagaming och kommer inte göra om det. då menar jag verkligen det. kommer aldrig igen göra detta. jag tar ansvar för det jag gjort genom att lämna hela centic kriminell servern direkt och även deras vanliga.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte vara inne i andra discord serverar. kommer inte göra om det. ber verkligen om ursäkt. Jag ska även vara loyal till unive roleplay.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag aldrig blivit bannad innan. Jag är aktiv varje dag och tillbringar många timmar på servern varje dag. Jag lär mig om mina misstag. vill verkligen spela som krim på servern. Har verkligen gillat servern och har inte lagt 300 kr bara för att de ska försvinna verkligen inte på detta sätt blir nästan lite ledsen över att få indragen krim för att aldrig spelat 1 sekund på centic. Har även direkt efter bannen läst alla regler en gång till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka