- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/
Ditt Hex-ID: 11000014105d60a
Vad är din discord tagg? Dumle#8531
Vem var det som bannade dig? sly
Hur lång tid var din ban? 20 dagar, men det är 10 timmar kvar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yhskdf Anledning: CLOGG samt Ljuger i support flertal gånger. Går ut om: 19 dagar 23 timmar 43 minuter Placerad av: sly ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad
Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.
Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han påstår att jag ljuger och cloggat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit dödad av vagos sedan kastar de in mig i deras fängelse, sedan blir det restart jag tar samma position men hammnar under marken i nån tunnelbana, sedan så testar jag igen och det händer igen så jag tar arbetsplatsen och får sjukvårds hjälp. Exakt så var det men han tror inte på mig för det står inte på loggsen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sånna korta bans bara, mycket fel bans dessutom.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte cloggat, skulle inväntat en staff.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej
Ditt Hex-ID: 11000014105d60a
Vad är din discord tagg? Dumle#8531
Vem var det som bannade dig? sly
Hur lång tid var din ban? 20 dagar, men det är 10 timmar kvar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yhskdf Anledning: CLOGG samt Ljuger i support flertal gånger. Går ut om: 19 dagar 23 timmar 43 minuter Placerad av: sly ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han påstår att jag ljuger och cloggat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit dödad av vagos sedan kastar de in mig i deras fängelse, sedan blir det restart jag tar samma position men hammnar under marken i nån tunnelbana, sedan så testar jag igen och det händer igen så jag tar arbetsplatsen och får sjukvårds hjälp. Exakt så var det men han tror inte på mig för det står inte på loggsen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sånna korta bans bara, mycket fel bans dessutom.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte cloggat, skulle inväntat en staff.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej