Nekad Polish | Ban Överklagan [dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.2

Vem var det som bannade dig? Dumle

Bild på banmeddelande: Min ban emil.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dumle valde att banna mig eftersom jag gjorde fel i detta scenariot genom att skjuta mot en bil som vi "trodde" Jagade oss. Samma bil har även synats utanför oss flertal gånger vardag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några från mitt gäng åker runt och har en bil efteross oss. Vi stannar för att prata då hoppar dom ut och riktar, Vi åker iväg en bit och dom byter bil sen följer efter oss igen. Vi hoppar ut på dom och smäller bilen. Där precis när vi smällt denna bilen så kommer en lika dan bil max syns i senare i historien. Så dom åker iväg och då åker vi ner igen på vägen och ska åka iväg då skjuter några mot oss från buskarna. Vi gasar och då kommer denna trucken max sitter i, vi trodde ju såklart att det bar samma bil som hade setts vid den förra skottlossningen. Vi tror såklart att dom jagar oss. Vi stannar lite längre fram och skjuter mot den här bilen. Då är det tydligen fel bil, utan bara en likadan bil som max sitter i, Det blir svårt när man inte har min pov. Sen vill dom att jag ska komma support jag sitter support och diskuterar ett jävla bra tag. Dom kommer fram till indragen krim och ban i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag det var ju jag som gjorde fel så sätt men från min POV så tänkte jag verkligen inte att jag gjorde fel. Vi alla i bilen hade samma syn vinkeln, vi alla trodde samma sak det var därför vi hoppade ut och började skjuta. Inte bara jag utan alla i bilen eftersom alla trodde att det var samma bil som vi hade sett innan. Men jag förstår också varför Max och han andra blev sura om det nu inte var den bilen som dom åkte i.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja Jag har faktist en del bans.

Jag har en för duping. Som kom för ett jävla tag sen. Snart 2 år sedan. Det var ju idiotiskt det fattar jag ju själv.
Sen har jag en massa små bans som jag tagit lärdom av. Så som om jag gjort något regelbrott eller liknande.

Men ja dom flesta bannsen jag fått har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut hade vi kunnat stanna och prata med dom. Men eftersom det var 2 personer som satt i busket lite längre back. Därför valde vi att göra som vi gjorde eftersom vi trodde att deras bil var med dom som satt i buskarna. Det finns massa andra saker som hade kunnat göra men det klart vi gör som vi gör när vi har en bil som jagar oss efter en skottlossning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Bara för att det är likadan bil så ska man inte skjuta mot den det första man gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka